logo
logo
Dr Dragan Marković
Predsednik izvršnog odbora Triglav osiguranja i član UO Slovenačkog poslovnog kluba
img
Izvor: Triglav
SPK: Koje rezultate iz prethodnog perioda možete da izdvojite od posebnog značaja?
DM: Triglav grupa je u prethodnom vremenskom periodu ostvarila značajan napredak. U pitanju je porast bruto premije za čak 10% u odnosu na 2018. godinu za prva tri kvartala. Ispostava u Beogradu je takođe zavredela poverenje klijenata, što pokazuju i rezultati, pa je ukupna premija osiguranja za prvih šest meseci 2019. godine bila za 13% veća u odnosu na isti period prethodne godine. Mnogo smo uložili u unapređenje kvaliteta usluge koju pružamo klijentima i oni su to prepoznali. Unapredili smo usluge koje su već dostupne, a najveći porast interesovanja bio je za Putno zdravstveno osiguranje. Uveli smo i novine i proširili asortiman, pa sada svi zainteresovani u okviru paketa osiguranja domaćinstva ,,Moj krov,, mogu osigurati svoj stan ili kuću. Pažljivo i sistematski smo radili na uvođenju novih digitalnih servisa za naše klijente. Kontinuirano radimo na korisničkom doživljaju i nastojimo da im proces odabira odgovarajuće polise kao njenog zaključenja bude dostupan, brz i jednostavan. Gotovo sve usluge koje nudimo kao osiguravajuća kuća, klijenti mogu upoznati i potražiti na portalu e.Triglav i od Korisničkog centra, mogu putem kalkulatora osiguranja izračunati vrednost polise, pa čak je i zaključiti online. Svoje poslovanje prilagođavamo upravo zahtevima i rastućim potrebama klijenata i nastojimo da mu isporučimo sve neophodne informacije i olakšamo proces osiguranja. Prema ostvarenim rezultatima, reklo bi se da je pozitivno prepoznat svaki proizvod koji smo uveli, a mi ćemo zauzvrat nastaviti da klijentima nudimo uslugu na najvišem nivou.
SPK: Novina koju ste u prethodnom periodu uvrstili u ponudu je osiguranje domaćinstva. Koliko je važno osigurati dom?
DM: Kompanija Triglav osiguranje je druga u Srbiji koja je u svoju ponudu uvrstila mogućnost osiguranja domaćinstva. ,,Moj krov,, je rezultat rastuće potrebe za sigurnošću u svim segmentima života. Osiguranje doma je investicija u domaćinstvo, isto koliko i nameštaj, zidovi, pod, možda čak i važnija. Jednom kada osigurate kuću ili stan, to znači da obezbeđujete svoju imovinu u slučaju brojnih nezgoda koje se nažalost dešavaju i koji su realnost sa kojima se mnogo ljudi susreće. Kod nas, reklo bi se, ne postoji još uvek toliko raširena kultura osiguranja doma, ali verujemo da će se ovaj trend promeniti. U današnje vreme, osiguranje je imperativ, a koliko je važno da imamo osiguranje na putu i osiguranje za svoj auto, jednako je bitno da imamo i siguran dom. Prednosti koje postoje nema potrebe ni da navodim.
SPK: Koliko smatrate da se danas koristi online osiguranje?
DM: Online osiguranje se na našem tržištu koristi sve više i više, možda čak i više nego što smo očekivali pre nego što smo poslovanje premestili i na online platforme. S obzirom na to koliko brzo živimo, to je i razumljivo. Digitalizacija je ušla u gotovo sve pore poslovanja, pa i u industriju osiguranja. Sada za nekoliko klikova, možete osigurati i dom i putovanje. Ova usluga je vrlo važna, jer mnogo korisnika zaista nema vremena da odlazi do poslovnice kako bi prikupili sve neophodne informacije.Takođe, mnogo klijenata sagledava važnost osiguranja i iako imaju želju da zaključe polisu, ograničeni su zbog udaljenosti i ne mogu da preuzmu polisu u poslovnici. Digitalizacija u tom smislu izlazi u susret i našim klijentima, ali i nama i pruža nam mogućnost da dopremo do najrazličitijih delova društva i ubrzamo i olakšamo proces poslovanja. Internet je imperativ današnjice, i zahvalni smo što možemo da iskoristimo njegove prednosti i unapredimo svoje poslovanje.
SPK: Triglav osiguranje je u proteklih nekoliko godina sponzor Košarkaške reprezentacije Srbije. Zbog čega je sport segment u koji kontinuirano investirate?
DM: Izuzetna je čast biti partner Košarkaškog saveza Srbije i naše reprezentacije, drago nam je što su ljudi počeli da nas povezuju sa sportom i košarkom. U prethodnom periodu, pratili smo naše košarkaše na Svetskom prvenstvu, ali i promovisali mlade kadete i juniore Košarkaškog saveza Srbije za predstojeću sezonu 2019/2020. Smatramo da je sport vrlo važan segment jednog društva i sredinu kao što je Srbija. Mi smo zemlja košarke, tako da je naša podrška reprezentaciji prirodna stvar. Nastojimo da se povežemo sa vrednostima koje unutar kuće podržavamo i želimo da budemo uz prave uzore. Ponosni smo na sve uspehe koje naši košarkaši ostvaruju u Srbiji i svetu, i trudićemo se da u predstojećem periodu budemo dostojna podrška.
SPK: Koliko pažnje Triglav osiguranje poklanja društveno odgovornom poslovanju?
DM: Triglav osiguranje je velika osiguravajuća kompanija, i kao takva ima značajno mesto u društvu. Mi svoju poziciju želimo da iskoristimo i da uložimo u svoje okruženje. Nastojimo da podržimo umetnost i mlade pre svega. U tu svrhu ponosni smo prijatelj izložbi Pigmalion. Još neke od redovnih aktivnosti koje sprovodimo sada već godinama unazad jesu Uskršnji i Novogodišnji bazari, kada u prostorijama Triglav osiguranja organizujemo prodajne izložbe na kojima deca iz Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju prodaju svoje rukotvorine, a sva sredstva se ulažu u novi materijal koji im je neophodan.
SPK: Koje planove Triglav osiguranje za naredni vremenski period?
DM: Za naredni vremenski period imamo mnogo planova i ciljeva koje želimo da ostvarimo. Među njima su svakako novi proizvodi koje pripremamo za klijente, tako da iduće godine očekujemo proširenje. U planu je rad na daljem unapređenju poslovanja, tako da nas u predstojećem vremenskom periodu očekuje mnogo posla. Naše tržište raste i za to je potrebno mnogo rada kako bismo izašli u susret sve većim izazovima koji nas očekuju.
img
Izvor: Triglav
img Facebook.com
Youtube
Instagram
img linkedin.com
Slovenački poslovni klub
Milutina Milankovića 7v, 11070 Novi Beograd
klub@spk.rs
+381 11 22 52 610 ; +381 60 42 52 590
copyright © spk 2019, Sva prava zadržana